Nowe rynki opanowane przez SGP Group Outsourcing Company. Jakie wyzwania stoją przez Partnerem Generalnym tegorocznej konferencji?

 

SGP Group Outsourcing Company po raz drugi została sponsorem generalnym konferencji AutoEvent 2017. Ponownie zdecydowaliśmy się na ten krok. Nie mogło nas zabraknąć na największej w Polsce imprezie skupiającej liderów branży Automotive. Warto dodać, że rozmowy dotyczące wsparcia finansowego eventu rozpoczęły się już w czerwcu 2016 r. podczas gali towarzyszącej zeszłorocznemu wydarzeniu” – mówi Prezes Grupy SGP, Mariusz Puto. W zeszłym roku mieliśmy okazję świętować z całą branżą nasz 10 Jubileusz. Rozmowy z przedstawicielami branży i nowe kontrakty wzmocniły nas w działaniu. Nie usiedliśmy na laurach, wręcz przeciwnie dostaliśmy turbodoładowania w działaniu. Przez cały ten czas rozbudowaliśmy i doskonaliliśmy swoje wewnętrzne struktury, ugruntowaliśmy swoją pozycję na rynku, a co najważniejsze zdobyliśmy nowe rynki zagraniczne. Nasza oferta poszerzyła się o działalność w Hiszpanii i Macedonii. Zdobycie takich krajów, jak Hiszpania i Macedonia  umocniła nas w przekonaniu, ze chcieć znaczy móc. Ekspansja na nowe rynki wiązała się z rozbudową działu handlu zagranicznego. W naszej nowej siedzibie w Częstochowie wzmocniliśmy swój team o specjalistów z Meksyku, Macedonii, Rumunii i Tajwanu.

Hiszpania i Macedonia to dwa nowe kraje, które można odnaleźć na mapach SGP Group Outsourcing Company. Co je charakteryzuje i dlaczego stały się tak atrakcyjne dla naszej firmy? Gospodarka Hiszpanii po kliku latach recesji przyspieszyła, a wpływ na nią miał wzrost poziomu eksportu, konkurencyjność produktów hiszpańskich, znaczny spadek bezrobocia z 26% w 2013 roku do 18% w 2016r. Nie bez znaczenia jest oczywiście sektor motoryzacyjny, którego udział w hiszpańskim PKB (według ANFAC z hiszp. Asociación Española de Fabricantes de Automóviles y Camiones)  wzrósł w skali roku o 7,3%. Nic więc dziwnego, że SGP Group Outsourcing Company zdecydowało się opanować rynek hiszpański.

Równie obiecująca okazała się Macedonia. Ten nadbałkański kraj po wyjściu z kryzysu gospodarczego stał się atrakcyjny dla międzynarodowych korporacji, w tym branży automotive. Dzięki potężnemu rozwojowi stref ekonomicznych przybywa nowych i dużych zagranicznych firm produkcyjnych – będących klientami SGP.

Warto nadmienić, że w marcu 2017r. SGP Group Outsourcing Company po raz kolejny została laureatem „Diamentów Forbesa” – nagrody przyznawanej jednostkom, które w ostatnich trzech latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość.

Jak podkreśla Prezes Grupy SGP „Wyzwaniem przed którym stoi firma jest dalsza ekspansja, walka z nieuczciwą konkurencją i stałe monitorowanie zmian prawno-politycznych. Zmiany w prawie pracy implikują nie tyle konieczność adaptacji do nich, co jest nieuniknione, ale wskazują nowe możliwości dywersyfikacji pozostałych spółek firmy, które dają możliwość zatrudniania obcokrajowców.”

Mamy nadzieję, że podczas tegorocznej konferencji, podobnie jak w zeszłym roku, będziemy mieli okazję odnieść się do bieżącej sytuacji branży Automotive, poruszyć aktualne problemy tego obszaru, czy podzielić się z Państwem naszymi spostrzeżeniami. Przez trzy dni konferencji będziemy dostępni w centralnym stoisku sponsorskim, znajdującym się przy Sali Konferencyjnej. Czekamy na Państwa i serdecznie zapraszamy.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszym fanpage’u i stronie www.sgpgroup.eu.

 

Zespół SGP Group Outsourcing Company