Centrum Kompetencji DB Schenker Logistics dla klientów z branży Automotive

DB Schenker Logistics otwiera w czerwcu 2015 Centrum Kompetencji dla Klientów Automotive. Zespół ekspertów logistyki zapewni kompleksowe wsparcie klientom z branży.

W skład zespołu wchodzą doświadczeni specjaliści z różnych obszarów, w tym zarządzania projektami, analityki, wdrożeń oraz lean management. W swojej pracy będą się koncentrować na wspieraniu klientów DB Schenker Logistics w osiąganiu ich celów, poprzez rozwój usług dopasowanych do projektów z branży Automotive.

Automotive

– Centrum kompetencji to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy działają na bardzo wymagającym rynku – wyjaśnia Arkadiusz Marczyk, Key Account Manager w DB Schenker Logistics. – Sukces rynkowy wymaga od nich ciągłej optymalizacji łańcuchów dostaw, obniżania kosztów i wdrażania innowacji. To wszystko zapewni im ściśle współpracujący zespół wyspecjalizowany w obsłudze branży Automotive. Bardzo dobra znajomość realiów rynku w połączeniu ze świadomością potrzeb klientów przełoży się na optymalne rozwiązania dla biznesu – mówi Marczyk.

Dzięki powstałemu Centrum klienci DB Schenker Logistics z branży Automotive zyskają dedykowany zespół do współpracy, składający się z doświadczonych pracowników firmy. Członkowie zespołu będą obsługiwać klientów na każdym etapie – zapewniając wycenę, planowanie, projektowanie łańcuchów, analizę, wdrożenie i finalną weryfikację osiąganych celów.

Automotive3

Celem pracy zespołu będzie zapewnianie klientom unikalnej przewagi na rynku poprzez natychmiastową reakcję na zmiany po stronie procesów klienta. Jeśli np. klient postanowi uruchomić nowy projekt lub będzie musiał zweryfikować swój łańcuch dostaw pod kątem wydajności lub oszczędności, zadaniem pracowników DB Schenker Logistics będzie takie zaprojektowanie łańcuchów dostaw, aby klient nie odczuł logistycznych wyzwań, które wiążą się z tym przedsięwzięciem – tłumaczy Arkadiusz Marczyk. – Na tak szybkie reagowanie może sobie pozwolić tylko zespół, który dysponuje bardzo dużą wiedzą o kliencie i zna specyfikę jego firmy i branży. To tak, jakby klient miał swoich własnych pracowników w DB Schenker Logistics – dodaje.

Zadaniem ekspertów z zespołu będzie nie tylko reagowanie na zmiany, ale przede wszystkim identyfikowanie potencjalnych szans i proaktywne proponowanie rozwiązań, które przyniosą klientowi przewagę konkurencyjną i pozwolą zwiększać wartość dodaną dostarczaną jego klientom.