PRELEGENCI

  • Prof. Jerzy Hausner

    Ekonomista


    Profesor ekonomii, od początku kariery naukowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. W latach 90-tych pełnił funkcję szefa zespołu doradców Wicepremiera ds. gospodarczych, Pełnomocnika rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego oraz członka Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta RP. W latach 2001-2005 był posłem na Sejm RP. Od stycznia 2003 r. Minister gospodarki, pracy i polityki społecznej, a od czerwca 2003 r. także Wiceprezes Rady Ministrów. Od maja 2004 r. do marca 2005 r. piastował stanowisko Wicepremiera i Ministra gospodarki i pracy. Koordynował wówczas prace nad Narodowym Planem Rozwoju na lata 2007-2013. Laureat wielu nagród, między innymi nagrody Kisiela oraz nagrody im. Władysława Grabskiego przyznawanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

  •  

     

     

  • Andrzej Soldaty

    Założyciel i Partner Projektu „Inicjatywa dla Polskiego Przemysłu 4.0”


    Andrzej Soldaty większość swojej kariery zawodowej związał  z obszarem automatyzacji przemysłu. W latach 1986-1990  kierując Działem Robotyzacji w ROBRA ”Chemoautomatyka”  uczestniczył w opracowaniu  i wdrożeniu pilotowych aplikacji robotów przemysłowych w przemyśle chemicznym , a także współtworzył specjalizowany manipulator  dla przemysłu tworzyw sztucznych.  Kolejne 25 lat pracował dla koncernu Festo , dostawcy rozwiązań i komponentów automatyki przemysłowej.  W tym okresie brał udział w opracowaniu szeregu aplikacji i realizacji projektów automatyzacji w różnych sektorach przemysłu. Współuczestniczył w budowaniu i rozwijaniu  firmy Festo  w Polsce  , prowadził również projekty międzynarodowe na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. W latach 2010-2015 był Prezesem Zarządu  Festo sp. z o.o.
    W roku 2016 utworzył „Inicjatywę na rzecz polskiego przemysłu 4.0” – ruch społeczny  który skupia   przedstawicieli przemysłu, biznesu, nauki .
    Obecnie pełni rolę eksperta w Zespole ds. Transformacji Przemysłowej utworzonym w czerwcu 2016 roku w  Ministerstwie Rozwoju.
    Andrzej Soldaty posiada wykształcenie techniczne w zakresie mechaniki i automatyki,  ale również ukończył studia doktoranckie w zakresie ekonomii w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.

  • Paweł Stefański

    Prezes Zarządu Balluff Sp. z o.o.

    – od 24 lat działa w branży automatyki przemysłowej bazując na wykształceniu z zakresu elektroniki i corporate identity,
    – od 19 lat współtworzy polski oddział grupy Balluff dostarczający produkty, systemy, usługi  i rozwiązania zasilające danymi nadrzędne systemy sterowania, które pozwalają urzeczywistniać idee Przemysłu 4.0 w obszarach śledzenia przepływu materiału (traceability), zapewnienia jakości, parametryzacji, zmiany formatu i predykcyjnego utrzymania ruchu,
    – od 14 lat zarządza Balluff Sp. z o.o. w oparciu o doświadczonych specjalistach w swoich dziedzinach, którzy w procesach automatyzacji produkcji wspierają rozwój liderów branżowych – łączą niepołączone, identyfikują niezidentyfikowane, cyfryzują analogowe,
    – od 9 lat aplikuje koncepcje Lean Management również jako członek międzynarodowych zespołów projektowych w Balluff opierając się na ciągłym doskonaleniu i tworzeniu wartości dodanej,

    – od 4 lat rozwija Centrum Inżynieryjno-Aplikacyjne – inspirujące i  wspierające postęp w produkcji, wykorzystujące potencjał inżynieryjny, organizacyjny i edukacyjny, w ramach którego są przygotowywane i wdrażane innowacyjne rozwiązania zwiększające konkurencyjność klientów.

  • Andrzej Korpak

    Dyrektor Generalny General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.


    Od 1 kwietnia 2010 Dyrektor Zakładu General Motors Manufacturing Poland w Gliwicach. Rozpoczął pracę w General Motors w 1997 roku w powstającym wówczas Opel Polska w Gliwicach, jako Kierownik d/s Bezpieczeństwa Pracy. W wyniku kolejnych etapów rozszerzania zakresu obowiązków i odpowiedzialności w czerwcu 2002r został powołany na stanowisko Kierownika Działu Personalnego Opel Polska, realizując jednocześnie dodatkowe obowiązki na szczeblu europejskim. W lipcu 2005 roku zostaje powołany na stanowisko Zastępcy Dyrektora General Motors Manufacturing Poland w Gliwicach d/s Produkcji i pełnił tę funkcję aż do chwili powierzenia mu w kwietniu 2007r zadania kierowania zakładem ISUZU Motors Polska w Tychach na stanowisku Wiceprezesa d/s produkcji.
    Jest absolwentem wydziału Mechaniczno-Energetycznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

  • Piotr Kubiak

    Dyrektor Operacyjny, Wiceprezes Zarządu Zakłady Metalowe POSTĘP S.A.

    Pełnił funkcję wiceprezesa Zarządu Krajowego Stowarzyszenia „Nowa Polska”, przewodniczący Komisji ds. rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Absolwent Wydziału Mechaniczno-Energetyczny PŚl w Gliwicach; Ukończył liczne kursy i szkolenia, m.in. z zakresu zarządzania i organizacji pracy, zarządzania finansami.. W latach 1982-86 zastępca głównego mechanika w Górnośląskim Okręgowym Zakładzie Gazownictwa w Zabrzu. Od1986 do chwili obecnej pracownik Zakładów Metalowych „Postęp” S.A. Zabrze: Pracował jako: 1986-88 główny energetyk, 1988-96 szef działu utrzymania ruchu i remontów, 1996-97 zastępca prezesa ds. technicznych, od 1997 wiceprezes Zarządu, dyr. wykonawczy. W pracy zawodowej zajmował się m.in. wdrożeniem zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP, doprowadzeniem do integracji logistycznej przedsiębiorstwa, uzyskania certyfikatu ISO 9002 przez TUV Nord w 1998 roku, wdrożeniem systemu jakości zgodnego z wymaganiami przemysłu motoryzacyjnego potwierdzone certyfikatami ISO 9001, QS 9000, ISO/TS 16949, ISO 14001.
    Jest laureatem Złotej Odznaki „Za Zasługi woj. Śląskiego”, Srebrnego i Brązowego Krzyża Zasługi, Elity Polskiej Teleinformatyki „Who is Who w polskiej telekomunikacji i informatyce”. Laureat Nagrody Menedżer Roku 2012 „Za wieloletni i konsekwentny wkład w rozwój polskiego sektora przemysłu motoryzacyjnego”

  • Tomasz Kuciel

    Prezes Zarządu EDISON S.A.


    Absolwent Ekonomii w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej w Katowicach oraz podyplomowych studiów „Foresight – zarządzanie przyszłością” w Collegium Civitas.
    Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce Edison SA – pierwszego operatora elektronicznej wymiany danych w Polsce.
    Tomasz Kuciel – służbowo i prywatnie zainteresowany rozwojem nowych technologii oraz rozwiązaniami z pogranicza nauki i biznesu. Absolwent Ekonomii w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej w Katowicach oraz podyplomowych studiów Foresight – zarządzanie przyszłością i planowanie strategiczne w Collegium Civitas.
    Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce Edison SA – pierwszego operatora elektronicznej wymiany danych w Polsce. Zmiany, które wprowadził w Spółce – głównie w zakresie polityki sprzedaży i marketingu – wprowadziły Edisona na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W maju 2014 roku objął stanowisko wiceprezesa w spółce MedApp S.A., w której odpowiada za działania operacyjne, oraz budżet i finanse, uczestnicząc jednocześnie w kształtowaniu rozwoju firmy. Na przełomie 2015 i 2016 doprowadził do wejścia spółki MedApp na giełdę poprzez przeprowadzenie połączenia ze spółką Yellow Hat S.A. (wcześniej już notowaną na New Connect).
    W latach 2005-2012 był Dyrektorem Departamentu Zarządzania Siecią Sprzedaży w Orange i TP w Pionie Klientów Kluczowych Grupy TP. Tam odpowiadał za wsparcie dla sprzedaży i marketing operacyjny (Sales Operations) w pionie obsługującym 500 największych korporacji i instytucji publicznych w Polsce.
    Jako Dyrektor Marketingu w Telekomunikacji Polskiej w Pionie Multimediów w latach 2001-2004 odpowiadał za kształtowanie strategii marketingowej, rozwój produktów i usług dostępu do Internetu, w tym za wprowadzenie na rynek Neostrady i przygotowanie wdrożenia usług telewizji i wideo na platformie IP.
    W latach 1996-2000 pracował dla Internet Technologies Polska (obecnie GTS) – pierwszego prywatnego dostawcy Internetu w Polsce, gdzie początkowo tworzył i zarządzał śląskim oddziałem spółki, a następnie był Dyrektorem Marketingu.

  • Bogusław Dawiec

    Dyrektor Operacyjny Polaris Poland

    Specjalista z szerokim doświadczeniem w automotive w szczególności z zakresu zarządzania produkcją. Znawca i praktyk takich metod i narzędzi jak: TPS,  Lean Manufacturing, Kaizen, Total Productive Maintenance (TPM), 5S, Kanban, Six Sigma, Mapowanie Strumienia Wartości. Poprzednie doświadczenie zawodowe: Dyrektor Fabryki Keiper Polska w Skarbimierzu; Kierownik Produkcji – Dział obróbki skrawaniem w Toyota Manufacturing Industries Poland w Jelcz Laskowice; Kierownik Produkcji, Inżynier Procesu w Tenneco Automotive Eastern Europe i Inżynier ds. Przemysłu w Delphi Automotive Systems w Tychach. Absolwent Politechniki Śląskiej na kierunku Automatyka i Robotyka; Europejskich Studiów dla Menedżerów na Akademii Ekonomicznej w Krakowie jak i Instytutu ICAN w Warszawa z zakresu Zarządzania.

  • Dariusz Mikołajczak

    Wiceprezes ds. Korporacyjnych Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

    Inżynier Magister – Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
    Pracę w Toyocie rozpoczął w roku 2000 w Toyota Motor Manufacturing Poland na stanowisku Managera Produkcji manualnych skrzyń biegów. Był zatrudniony jako pracownik nr 2 i był odpowiedzialny za uruchomienie produkcji od zera „green field” wg. systemu produkcyjnego Toyoty (TPS).
    W roku 2004 promowany na stanowisko Assistant General Manager i odpowiedzialny za kolejny projekt „green field” B-ZERO. Uruchomił produkcję Odlewni, Kuźni, Silników (obróbka i montaż).

    W roku 2008 awansowany na stanowisko General Manager objął odpowiedzialność za Działy Inżynierii, Jakości, Utrzymania Ruchu.

    Od roku 2010 objął stanowisko Wiceprezesa Manufacturing i tym samym jego odpowiedzialność rozszerzyła się na wszystkie działy firmy związane z wytwarzaniem.

    Od stycznia 2012 do grudnia 2013 transferowany na 2 lata do pracy w Japonii. Pracował na stanowisku Departament General Manager i był odpowiedzialny za Dział Inżynierii Produkcji w największej na świecie fabryce silników Toyoty – Kamigo. Z racji tej wdrażał projekty nowych linii produkcyjnych w Japonii, Australii, Chinach, Indonezji i Brazylii.

    Od stycznia 2014 powrócił do TMMP, gdzie objął stanowisko Wiceprezesa ds. Korporacyjnych. Odpowiedzialny m.in. za Dział Personalny, Finansów, Logistyki i Planowania Produkcji.

    W swojej karierze zdobył duże doświadczenie w wdrażaniu nowych projektów według TPS i lean manufacturing. Ucząc się u podstaw w Japonii poznał filozofię szczupłego wytwarzania. Praca w Japonii była również doskonałą okazją do poznania „u źródeł” jak pracuje koncern Toyota oraz zawiązaniu wielu przyjaźni i znajomości. Uczestnik wielu szkoleń m.in. Executive Development Program w Toyota Institute i MBA w Wharton University of Pennsylvania Executive Education w USA.
    Hobby: żeglowanie jachtowe, bieganie (uczestnik dwóch maratonów) i wyprawy w nieznane z plecakiem. Żonaty, ma syna i córkę.

  • Robert Gałązka

    Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Nexteer Automotive Poland

    Robert Gałązka zdobywał doświadczenie zarządzając regionalnymi oddziałami takich organizacji, jak m.in.: Valeo, Areva (później Schneider Electric) i EDF – międzynarodowych koncernów mających swoje siedziby w Polsce. W trakcie swojej kariery doprowadził do powołania i ustrukturyzowania nowych oddziałów wyżej wymienionych firm, powołując jednocześnie zespoły doświadczonych menedżerów pracujących w Polsce i zagranicą.
    Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (kierunek Elektronika), posiada także certyfikat w ramach programu Leadership Development Executive – INSEAD.

  • Jacek Taczała

    Regional Sales Coordinator Mitsubishi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.) Polish Branch


    Jacek Taczała – Absolwent Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej– specjalność Automatyka. Swoją karierę rozpoczął w firmie COMARCH, gdzie zajmował się systemami informatycznymi ERP. Z Mitsubishi Electric związany od 2010 roku, obecnie zajmuje stanowisko Koordynatora ds. Rynku „Automotive” w dziale „Industrial Solutions”. Zadaniem działu jest  doradzanie użytkownikom końcowym innowacyjnych rozwiązań będących odpowiedzią na wyzwania dzisiejszego przemysłu. Jako ekspert z zakresu przemysłu motoryzacyjnego jest odpowiedzialny za odpowiedni dobór systemów automatyki, robotyki i informatyki przemysłowej pod maszyny produkcyjne dla sektora automotive. Prywatnie miłośnik muzyki rockowej i sportów motorowych, w których realizuje się zasiadając za kierownicą gokarta.

  • Adam Sikorski

    Prezes Zarządu PZL Sędziszów S.A.

    Współtwórca Grupy Kapitałowej UNIMOT (1992 r.), będącej jedną z największych prywatnych firm na rynku energetycznym w kraju. Prezes Zarządu Unimot Express Sp. z o.o. od początku istnienia spółki, Prezes Zarządu Unimot Truck Sp. z o.o. (od 1999 r.) i Dyrektor UC Energy Ltd w Nikozji (od 2010 r.). Od 2011 r. jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej UNIMOT S.A – spółki, która w marcu 2017 r. zadebiutowała na rynku regulowanym GPW.
    W 2012 r. został Przewodniczącym Rady Nadzorczej PZL Sędziszów S.A., a od 2015 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Spółki.
    Adam Sikorski jest absolwentem kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na Akademii Polonijnej w Częstochowie. W 2011 r. ukończył studia podyplomowe Executive MBA, a w 2013 r. otrzymał dyplom ukończenia studiów Executive Doctor of Business Administration – EDBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
    Prywatnie interesuje się tematyką rozwoju osobistego i przywództwa, jest dyplomowanym coachem  – członkiem The John Maxwell Team.

  • Mariusz Mankiewicz

    Wiceprezes Zarządu DEKRA Polska Sp. z o.o.


    Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydział Mechaniczny (1992 r. z wyróżnieniem). W ramach doskonalenia zawodowego ukończył m.in. kursy dla instruktorów nauki jazdy, diagnostów samochodowych, audytorów wewnętrznych oraz rzeczoznawców samochodowych. Od ukończenia studiów blisko związany z branżą motoryzacyjną (m.in. autoryzowana stacja obsługi samochodów, niezależne biuro rzeczoznawcze). W 1996 r. rozpoczął pracę w DEKRA Polska, tworząc od podstaw Dział Rzeczoznawstwa Samochodowego. Obecnie na stanowisku Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar motoryzacji. Od 2003 r. we władzach Krajowego Porozumienia Organizacji Rzeczoznawczych. Członek Komitetu Technicznego ds. rozwoju produktów w DEKRA Automobil AG.

  • Grzegorz Banakiewicz

    Menedżer do spraw rozwoju i projektów partnerskich – BALLUFF Sp. z o. o.

    Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej specjalności Konstrukcja i Eksploatacja Maszyn (1989), studia podyplomowe w LONDON STUDY CENTRE oraz Future Business College (UK 1994 – 98). Posiada też ukończone kursy w zakresie Negocjacje w Transferze Technologii (Certyfikat UNIDO, ATT, ICS – 2002), oraz Szkoły Transferu Technologii ( Cert. Uniwersytetu Technicznego w Wiedniu i DG Enterprise & Industry -2004).

    Doświadczenie zawodowe. Obecnie od 2013 związany z firmą BALLUFF Sp. z o. o., polskim oddziałem wiodącego producenta sensoryki i systemów identyfikacji przemysłowej. W ramach Centrum Inżynieryjno – Aplikacyjnego zajmuje się wsparciem sprzedaży poprzez rozwój nowych kontaktów biznesowych, projektów partnerskich i edukacyjnych.
    Historycznie związany zawodowo z procesami wytwarzania, obróbką ubytkową, branżą budowy maszyn oraz motoryzacją, przez pierwsze 4 lata w dziale technicznego przygotowania produkcji jako technolog ds. mechanicznych w Wojskowych Zakładach Łączności. Kolejno w latach 1999-2000, jako Dyrektor ds. technicznych w spółkach Truck Motors i Motors Club. Następnie jako Dyrektor w firmie Hajda Sp. z o. o. zarządzał autoryzowanym salonem i serwisem samochodowym marki SEAT. Począwszy od 2001 ponad 11 lat we Wrocławskim Centrum Transferu Technologii, działając na styku nauki i przemysłu w ramach europejskich sieci transferu technologii i wsparcia biznesowego, jako St. Specjalista ds. Transferu Technologii. Od 2012 ponownie w przemyśle jako Menedżer ds. sprzedaży w spółkach C-Form i C-Tech, działających w branży narzędziowej, budowa form wtryskowych, przyrządów specjalnych oraz produkcja elementów przez formowanie wtryskowe.

  • Łukasz Musialski

    Starszy Doradca Logistyczny HUB logistics Sp. z o.o.

    – Absolwent Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Od ponad 10 lat realizuje i nadzoruje projekty logistyczne oraz doradcze. Specjalizuje się w logistyce magazynowej (optymalizacja procesów, projektowanie magazynów i sieci dystrybucji, rozwiązania informatyczne) oraz jej powiązaniach z innymi funkcjami przedsiębiorstw.
    – Pracował w projektach analitycznych, doradczych, informatycznych dla takich przedsiębiorstw jak: Aluplast, Aluprof, Bakoma, Bongrain, Bruno Tassi, DHL, Diageo, Kulczyk Tradex, Merlin.pl, POLOmarket, SCA Packaging, Variant, Vision Express, Żabka Polska,
    AIC Gdynia, Dobrowolscy, Grupa Żywiec, TIM SA, Philips, Iglotex i wiele innych.
    – Ekspert merytoryczny Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – cyklicznego projektu badań rynku, umożliwiającego wymianę doświadczeń menedżerom logistyki w polskich firmach.
    –  Autor artykułów na Blogistyka.pl oraz w czasopismach logistycznych.
    – Prelegent oraz moderator  licznych konferencji związanych z tematyką logistyczną,
    m.in. Modern Warehouse, LogDays, Tour De Magasins, Movida: Magazyn Optymalny, Tech Logistics, GigaCon: IT w logistyce, konferencje Pulsu Biznesu, Omnichannel Retailing Forum.

  • Wojciech Żuk

    Dyrektor kredytowy ds. sektorów motoryzacja, transport, logistyka, hotele

    Wojciech Żuk od 4 lat odpowiada za rozwój korporacyjnych portfeli kredytowych BZWBK w sektorach strategicznych: Motoryzacja, Transport i Logistyka oraz Hotele. Jego zakres odpowiedzialności obejmuje przygotowanie analiz sektorów, ustalenie polityk kredytowych, określenie apetytu Banku na finansowanie nadzorowanych branż jak również wewnętrzną komunikację uzgodnionych strategii wobec sektorów. W Banku Zachodnim WBK pracuje od 1997 roku, w tym w ostatnich 9 latach na wyższych stanowiskach menedżerskich w obszarze korporacyjnego ryzyka kredytowego. Jego doświadczenia zawodowe obejmują zarówno udzielanie jak i restrukturyzację kredytów dla firm.
    Jest absolwentem kierunku Inżynieria Materiałowa na Wydziale Podstawowych Problemów Techniki na Politechnice Wrocławskiej. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami przemysłowymi uzyskując dyplom DESP francuskiej szkoły wyższej Ecole Centrale Paris

  • Bartosz Radzikowski

    Ekonomista, Ekspert w Biurze Analiz Strategicznych ARP S.A.

    Współautor raportu dot. branży motoryzacyjnej w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem produkcji krajowej.
    W latach 2014 – 2016 ekonomista w Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych CASE Fundacja Naukowa, uczestnik prac badawczych dla sektora publicznego oraz prywatnego dotyczących m.in. polityki fiskalnej, rynku pracy, sektora MSP czy handlu międzynarodowego. Uczestnik prac doradczych w programach międzynarodowych na Ukrainie. Współautor analiz dla instytucji UE. Doświadczenie zdobywał także w firmie doradczej EY. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Finanse i Rachunkowość oraz Ekonomia).

  • Luk Palmen

    Współzałożyciel i Prezes InnoCo

    Prowadzi usługi doradcze i coachingowe w zakresie strategii rozwoju i zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach oraz w jednostkach naukowych. Jest członkiem rad nadzorczych spółek technologicznych. Od ponad 10 lat zajmuje się doradztwem i coachingiem w zakresie zarządzania innowacjami, zarządzania MŚP, zarządzania klastrami oraz komercjalizacji technologii. Prowadził w tym okresie ponad 100 konferencji, seminariów i warsztatów. Angażuje się w promowanie innowacyjnych modeli współpracy w gospodarce. Jest autorem i współautorem praktycznych przewodników w zakresie foresightu, komercjalizacji technologii oraz klastrów. Od 2011 roku jest menedżerem Klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing. W funduszu zalążkowym Akcelerator Technologiczny Gliwice jest ekspertem odpowiedzialnym za weryfikację zgłoszonych projektów B+R we wczesnych fazach rozwoju i doprowadzenie ich do gotowości inwestycyjnej.

  • Przemysław Pendrowski

    Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu firmy Leadec Sp. z o.o.


    Jest absolwentem Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ukończył Studia Podyplomowe w Katedrze Organizacji i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W roku 2011 uzyskał tytuł Master of Business and Administration Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu pod Patronatem Franklin University w Collumbus, Ohio.
    Jego kariera zawodowa od 20 lat jest związana z outsourcingiem kompleksowych usług technicznych takich jak: Utrzymanie Ruchu, Facility Management, Logistyka czy Czyszczenie Techniczne dla firm z branży motoryzacyjnej. W trakcie swojej pracy w Leadec (do lutego 2017 Voith Industrial Services) przeszedł przez wszystkie szczeble zarządzania w firmie.
    Od roku 2007 pełni funkcję Członka Zarządu.

  • Stanisław Kaczmarek

    Project Manager Sage

    Związany z systemami klasy ERP od kilkunastu lat. Przez te lata kierował wdrożeniami jak i czynnie wdrażał głównie w firmach produkcyjnych. Od kilku lat pełni rolę Menadżera usług profesjonalnych zespołu dedykowanego do Sage X3. Posiada szeroką wiedzę w zakresie doradztwa biznesowego, oraz integracji systemów.

  • Michał Ochmański

    Menedżer Sprzedaży COMAU ROBOTICS na Europę Środkowo-Wschodnią


    Pasjonat robotyki i elektroniki, promotor robotyki i współpracy z Integratorami Systemów Zrobotyzowanych, autor sukcesów i wzrostu znaczenia marki COMAU w Polsce, Czechach i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

  • Piotr Falfus

    Manager Dywizji Manufacturing & Supply Chain w Goldman Recruitment

    Absolwent Socjologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, od lat zaangażowany w odnajdywanie talentów na rynku pracy. Początkowo związany z poszukiwaniami utalentowanych piłkarzy, a następnie z rekrutowaniem na stanowiska finansowe i inżynieryjne. Obecnie odpowiedzialny za wspieranie przedsiębiorstw produkcyjnych w rekrutacji stanowisk zarządczych oraz budowę i rozwój Dywizji Manufacturing & Supply Chain w Goldman Recruitment. Z zamiłowania specjalizujący się w branży motoryzacyjnej.
    Inicjator i współautor Raportu Wynagrodzeń Firm Produkcyjnych w Branży Motoryzacyjnej w Polsce.

  • Katarzyna Piątek

    Ekspert SGP – Sorting Group Poland Sp. z o.o.


    Absolwentka uczelni technicznej – Specjalizacja:  Zarządzanie jakością w przemyśle motoryzacyjnym. Tytuł: magister inżynier zarządzania – specjalista d.s. jakości.
    Ukończyła studia podyplomowe we Wrocławskim Centrum Transferu Technologii. Obecnie Kierownik kontroli jakości w firmie produkcyjnej dostarczającej podzespoły do branży Automotive. Współpracuje z Jednostką Certyfikacyjną, jako Audytor Wiodący w zakresie systemów ISO 9001, ISO 14001, współuczestnicząc i prowadząc audyty oraz poszerzając uprawnienia jako audytor jednostki certyfikacyjnej w zakresie oceny systemów zarządzania w przedsiębiorstwach.
    Również Audytor Jednostki Certyfikacyjnej w zakresie ISO/TS 16949:2009 oraz  IATF 16949:2016
    Aktywnie wdraża systemy zarządzania w firmach produkcyjnych.
    Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia wprowadzające, doskonalące, zaawansowane głównie w branży Automotive, jak i również w innych branżach.
    Od wielu lat czynny trener w Firmie SGP – Training&Consulting.

  • Joanna Charzyńska

    Corporate Account Manager w Bentley Systems Polska

    Corporate Account Manager w Bentley Systems Polska od 5 lat.

    Od ponad 15 lat związana ze sprzedażą i wdrożeniami oprogramowania CAD oraz systemami do zarządzania dokumentacją.

  • Łukasz Manowiecki

    Industry Segment Marketing Manager Central & Eastern Europe Philips Lighting Poland


    Absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej. Karierę rozpoczynał wdrażając rozwiązania sterowania dla największych polskich zakładów produkcyjnych. Od kilkunastu lat związany z produkcją i rozwiązaniami dla zarządzania i optymalizacji produkcji. Posiada bogate doświadczenie w zakresie rozwiązań automatyki przemysłowej i oświetleniowej. Przez kilka ostatnich lat zajmował stanowisko Business Development Manager identyfikując i adresując potrzeby klientów biznesowych oferując rozwiązania szyte na miarę. Obecnie Professional Lighting Solutions Expert / Industry Segment – Central Eastern Europe w Philips Lighting odpowiedzialny za budowanie strategii segmentu oraz rozwój biznesu Profesjonalnych Systemów Oświetleniowych LED.
  • Włodzimierz Hrymniak

    Dyrektor Departamentu Programów Sektorowych w PFR S.A.

    Dyrektor Departamentu Programów Sektorowych w PFR S.A., menadżer Programu E-bus, członek Rady NCBR. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów z zarządzania Politechniki Gdańskiej oraz Politechniki Warszawskiej. Menadżer, doradca i ekspert w ICT, energetyce (dystrybucja i obrót), zarządzaniu projektami i programami, finansowaniu oraz akceleracji startup’ów. Pracował m.in. w korporacji informatycznej SAP, Telewizji Polskiej, NFOŚiGW, MIT Enterprise Forum Poland.

  • Ricardo Satué

    Product Manager, Mobility & Lightweight Vehicles Corporate Integration & Innovation Applus IDIADA Group


    Ricardo Satué is Applus IDIADA’s Product Manager for Mobility and Lightweight Vehicles. Since joining Applus IDIADA in 1999, he has held various vehicle development responsibility positions of increasing complexity.

    From 1999 to 2010, Mr Satué worked in the Passive Safety department in several positions, from testing responsible up to Passive Safety performance manager, working for many different vehicle manufacturers from all over the world, in particular leading the Passive Safety developments of the Ferrari 430 and the Alfa Romeo 8C.

    In 2010 he joined the Corporate Integration & Innovation area of Applus IDIADA where he leads Applus IDIADA’s approach to mobility and complete lightweight vehicle development activities. In this position in particular he has been responsible for the development of the iShare, a concept car designed specifically for car-sharing use.

    Currently, Mr Satué combines the above mentioned responsibilities as Product Manager with the development of the new 3D printing services at Applus IDIADA.

  • Wioletta Polańska

    Project Manager – HR Solution w Agencji Doradztwa Personalnego Human & Hunter

    HR’owiec, headhunter, specjalista employer branding. W latach 2004 – 2016 realizowała projekty szkoleniowe i coachingowe z wykorzystaniem psychologii biznesu, NLP, gestalt i nowoczesnych technik zarządzania.

    Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz  Uniwersytetu Wrocławskiego wydział dziennikarstwa. Posiada szeroką wiedzę z zakresu doradztwa biznesowego.

  • Tomasz Zarzycki

    Kierownik Sprzedaży i Marketingu CAT LC Polska


    Absolwent Europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim, Studiów Managerskich Clark University,  Akademii Dyplomatów oraz programu MBA w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu w zakresie „Logistics and Supply Chain Management”.
    Od 10 lat związany z sektorem logistyczno-transportowym branży motoryzacyjnej i przemysłowej, zajmował stanowiska kierownicze w obszarze Zarządzania Projektami, Projektowania Rozwiązań Logistycznych i Rozwoju Produktów. Od stycznia 2017 odpowiedzialny za rozwój firmy CAT LC Polska na stanowisku Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu.  Prywatnie podróżnik, sportowiec amator i blogger.

  • Marta Miśkiewicz

    Kierownik Local Content i Process Center I (Zakupy Volkswagen Poznań)

    Wykształcenie:
    – Szkoła Główna Handlowa Warszawa
    – Uniwersytet Ekonomiczny Poznań
    – F-A Universität Erlangen-Nürnberg
    – Uniwersytet Adama Mickiewicza
    Doświadczenie:
    – Od 2003 roku – w Volkswagen Poznań
    – 2003-2009 – Obszar Logistyki
    – 2010-2017 – Obszar Zakupów
    Aktualne zadania:
    Kierownik jednostek organizacyjnych:
    – Local Content (poszukiwanie i rozwój polskich dostawców w kierunku dostawców koncernowych)
    – Process Center I (współpraca z działami handlowymi  w całym koncernie  w zakresie zadań systemowych i administracyjnych; optymalizacja procesów i systemów zakupowych dla koncernu)
    Organizator warsztatów w ramach corocznej Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej Dostawców

     

  • Krzysztof Inglot

    Pełnomocnik Zarządu Work Service S.A.


    Od 2001 roku w firmie Work Service S.A. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na wydziale Zarządzania i Informatyki. Po studiach otrzymał również tytuł Managera Zasobów Ludzkich oraz ukończył studium podyplomowe w zakresie Zarządzania Działem Handlowym. Prowadzi projekty restrukturyzacyjne w obszarze zasobów ludzkich dla kluczowych firm w Polsce. Jednocześnie od 2008 roku pełni funkcję rzecznika Work Service S.A. Jest autorem wielu komentarzy i wypowiedzi w mediach, dotyczących bieżącej sytuacji na rynku pracy. Prowadził mediacje w trakcie sporów głównie w przemyśle ciężkim w tym stoczniowym i hutniczym w Polsce. Współtworzy najbardziej zaawansowane produkty sektora HR w kraju. Od 2013 roku posiada uprawnienia i kompetencje do pełnienia funkcji Mediatora i Arbitra, a od 2015 roku dołączył do zespołu ekspertów Centrum Badań i Analiz Pracodawców RP

  •