Kilka słów o AutoEvent

Polska Izba Motoryzacji od 2005 roku organizuje największą konferencję dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. To dwudniowe wydarzenie przyciąga średnio 250 uczestników z sektorów takich jak: produkcja samochodów, części i komponenty, materiały i fabrykaty, maszyny, urządzenia i narzędzia, robotyka i automatyka, logistyka, personel, oprogramowania dla przemysłu oraz finansowanie działalności.

Wydarzenie to jest stałym punktem w kalendarzu najbardziej liczących się przedsiębiorców motoryzacyjnych w Polsce, a także przedstawicieli organizacji rządowych. Ostatnie lata pokazują, że konferencja stała się wydarzeniem rangi międzynarodowej ponieważ rokrocznie uczestniczy w nich liczna grupa firm z zagranicy (m.in.: Włochy, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Szwecja, Wielka Brytania, Węgry, Słowacja, Czechy, Rosja, Turcja, Chiny, Japonia). Takie spotkanie to niepowtarzalna okazja do przeprowadzenia rozmów w jednym miejscu i czasie z wieloma firmami.

Dziś AutoEvent to nie tylko miejsce wymiany poglądów i nawiązywania kontaktów. Jest to przede wszystkim miejsce gdzie łączy się biznes.
W kilku słowach AutoEvent to:
– wybitni eksperci i praktycy rynku motoryzacyjnego,
– wykłady, dyskusje i debaty,
– wystawa branżowa,
– innowacje techniczne i technologiczne,
– rozmowy kooperacyjne (B2B),
– wysoki standard organizacji,
– rozstrzygnięcie plebiscytów „Menedżer Roku” i „Inwestycja Roku” podczas uroczystej, wieczornej Gali.

AutoEvent jest spotkaniem, na którym zdobywa się ważne kontakty, a często również i kontrakty, ponieważ uczestniczą w nim osoby zarządzające największymi fabrykami pojazdów w Polsce, przedstawiciele działów zakupów, a także najwięksi producenci części, komponentów jak i dostawcy usług dla branży. To że warto być, potwierdzają nie tylko opinie uczestników, ale również obecność tak znakomitych gości.